Gyakran Ismételt Kérdések

HOL TUDOK SZEMÉLYESEN JEGYET VÁSÁROLNI?

A Magyar Kézilabda Szövetség Kézishopjában (1087 Budapest, Könyves Kálmán krt 76. szám), hétfőtől péntekig 12:00 és 18:00 óra között.

HA PROBLÉMÁM ADÓDIK A JEGYVÁSÁRLÁSSAL, MIKOR ÉS HOL ÉRHETEM EL AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATOT?

Ügyfélszolgálatunkat hétfőtől péntekig 12-18-ig érheti el az alábbi elérhetőségeken: Telefon: +36 1 435 42 60 E-mail: kajakkenu@hbmp.hu

KELL REGISZTRÁLNI AZ INTERNETES JEGYVÁSÁRLÁSHOZ?

A jegyvásárlás nem regisztrációhoz kötött, felhasználói fiókjának kitöltésével azonban felgyorsíthatja jövőbeni vásárlásai menetét. Személyes adatainak megadásával későbbi rendeléseinél automatikusan megjelennek ezek az információk, így ezeket nem kell minden rendelés alkalmával külön megadnia.

Ha regisztráció nélkül szeretne vásárolni, válassza a „VENDÉGKÉNT VÁSÁRLÓK” opciót, amennyiben regisztrált tag, a „VISSZATÉRŐ VÁSÁRLÓK” opció alatt kérjük, adja meg e-mail címét és jelszavát.

MI AZ AZ E-TICKET?

Az E-ticket elektronikusan, PDF formátumban küldött jegy. Az E-ticketet e-mailben küldjük el. Kérjük, minden megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött PDF dokumentumot! A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség.

HOGYAN MŰKÖDIK AZ E-TICKET?

Az E-Ticket egy teljes értékű elektronikus jegy. Az E-Ticketen lévő számsor és vonalkód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik. Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az E-Ticketről. Mivel a vonalkód-olvasó rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti vonalkód között, ezért mindig az első lehúzott E-Ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos vonalkóddal rendelkező E-Ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.

Kérjük, hogy nyomtatásnál sima A/4-es, fehér, irodai papírt használjon! A nyomtatást akár tintasugaras, akár lézernyomtató segítségével is elkészítheti. Fontos azonban, hogy a nyomtatáshoz ne használja a nyomtató gazdaságos üzemmódját (draft printing), mert ez a vonalkód torz megjelenítését eredményezheti.

MIT TEHETEK, HA A WEBLAP NEM MŰKÖDIK RENDELTETÉSSZERŰEN? 

A jegyértékesítő felületen történő vásárláshoz az alábbi böngésző programok használatát javasoljuk: Google Chrome, Mozilla Firefox. Amennyiben ezektől eltérő böngészővel használja a felületet és a működés során hibát tapasztal, kérjük, próbálja meg a fentebb jelzett programok valamelyikével a használatot.

HONNAN TUDOM, HOGY MILYEN JEGYEKET TETTEM A KOSARAMBA?

Az „A” szektor esetében, ha a nézőtéren egy jegyet kijelöl, az bekerül a kosarába. A „B”, „C” és „D” szektoroknál a dátum kiválasztása után tudja a kosárba helyezni a jegyét. A „Kosár” gomb lenyomásával átléphet a kosár felületre, ahol megnézheti annak tartalmát. A vásárlás befejezésére az első jegy kosárba tételétől számítva 15 perce van. A weboldal bármely részén böngészik, a lap jobb felső sarkában található kosár ikon megnyomásával a kosarához juthat és megnézheti, milyen jegyeket tett eddig a kosárba.

TUDOK JEGYET FOGLALNI?

Nem, a jegyek időleges foglalása nem lehetséges. Amennyiben a jegyek kijelölésétől számított 15 percen belül nem történik meg a jegyek kifizetése, a rendszer a kijelölt jegyeket automatikusan felszabadítja, és eladható állapotban visszahelyezi a nézőtérre.

HONNAN TUDHATOM, HOGY RENDELÉSEMET MEGFELELŐEN ADTAM LE?

Ha sikeresen leadta megrendelését a weboldalon, rendeléséről egy visszaigazoló levelet kap az Ön által megadott email címére, mely tartalmazza rendelése részleteit, mint a rendeléshez tartozó vásárlási azonosítót, átvételi és fizetési információkat és a vásárlás teljes összegét. Kérjük, amennyiben nem kap rendeléséről visszaigazoló e-mailt, vagy bármi probléma merülne a rendelésével kapcsolatba, keresse munkatársainkat a kajakkenu@hbmp.hu e-mail címen vagy CallCenterünket a +36 1 435 42 60 telefonszámon.

TUDOK JEGYET VISSZAVÁLTANI VAGY CSERÉLNI?

A jegyvásárlás nem módosítható, nem törölhető és nem vonható vissza. Visszaváltás illetve csere kizárólag elmaradt mérkőzés esetén kezdeményezhető a szervező által megadott feltételek szerint.

MI A TEENDŐ, HA NEM KAPTAM E-MAILBEN VISSZAIGAZOLÁST?

Amennyiben a bankkártyás fizetési tranzakció után a rendszer értesíti Önt a sikeres vásárlás tényéről, azonnal küld egy visszaigazolást az Ön által megadott email címre.Ha mindenben a leírtak szerint járt el és mégsem kap e-mailben visszaigazolást, a következő problémák léphettek fel:

Rosszul megadott e-mailcím: ellenőrizze, hogy a megadott email cím helyes-e.

Visszaigazolatlan fizetés: előfordulhat, hogy a kommunikáció megszakad a bank fizetési oldala és a jegyvásárlási felület szerverei között. Ekkor bár a bank megterheli a rendelés értékével a bankkártyáját, a jegyvásárlási felület viszont nem értesül ennek sikerességéről. Ha úgy érzi, hogy a rendelés során minden szempontból megfelelően járt el és mégsem jött meg a visszaigazolás, kérjük, mihamarabb jelezze azt a kajakkenu@hbmp.hu email címen, hogy a problémát orvosolni tudjuk.

MIT TEGYEK, HA MEGSZAKAD A TRANZAKCIÓ?

A vásárlási folyamat során a jegyrendszer a különböző pénzügyi szolgáltatói felületekkel kommunikál. E folyamatok során kérjük szíves türelmét. A jegyrendszer minden vásárlás eredményéről tájékoztatást küld Önnek. Ne szakítsa meg a már megkezdett fizetést, valamint ne zárja be a böngészőt! Az idő előtti kilépés, blokkolás gátolja a visszaigazoló email megküldését. Technikai kommunikációs hiba miatt megszakadhat a tranzakció. Amennyiben ilyen jelenséget tapasztal, kérjük indítsa újra a vásárlást.

MIKOR TELJESÜL A VÁSÁRLÁS?

Jegyvásárlása akkor tekinthető véglegesnek, amennyiben a fizetési tranzakció sikeres, és a jegyrendszerben a jegyek eladott státuszt kaptak. A weblap visszajelzést ad a vásárlás eredményéről és megküldi a szükséges visszaigazolást e-mailen. Amennyiben a visszaigazolás egy órán belül nem érkezik meg, ez nem feltétlenül jelenti a vásárlás sikertelenségét. Ilyen esetben, kérjük, ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. A levelező rendszerek saját beállítása, ha a visszaigazoló email pl. levélszemétbe kerül, tehát ez nem tekinthető rendszerhibának. Kérjük, vizsgálja át a levelezője spam mappáját is, és lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, hogy bizonyosságot kapjon vásárlása eredményességéről.