Fizetési és szállítási módok

MELYEK AZ ELFOGADOTT FIZETÉSI MÓDOK?

A jegyértékesítés során az alábbi fizetési lehetőségek közül választhat:

- Online bankkártyás fizetés: ebben az esetben a rendelése teljes összegét leemeljük bankszámlájáról.

A következő utalványokat nem tudjuk elfogadni: Sodexo, Erzsébet utalvány (szabadidő, kultúra, sport, ajándék), Edenred, Üdülési csekk, SZÉP kártya.

MILYEN BANKKÁRTYÁK ALKALMASAK FIZETÉSRE?

  • Visa (dombornyomott)
  • MasterCard (dombornyomott)
  • American Express (dombornyomott)
  • Electron (nem dombornyomott): ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz!
  • Maestro: A Kézishop által használt internetes fizetőfelületen bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!

MIRE FIGYELJEK A BANKKÁRTYA ADATOK MEGADÁSÁNÁL?

  • Kártyabirtokos: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!
  • Kártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!
  • Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 04/17 - 2017. április). Kérjük, a lenyitható ablakokból válassza ki az ön kártyájának érvényességi dátumát!
  • CVC - ellenőrző kód: Más néven CVC2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!

HOGYAN IGÉNYELHETEK SZÁMLÁT?

A megvásárolt jegyekről a számlázási címnél megadott névre elektronikus számlát állítunk ki, melyet e-mailben kézbesítünk.





Az oldalon megvásárolt jegyek a következő módokon juthatnak el a vásárlóhoz:

Személyes átvétel:

Bankkártyás fizetésnél lehetséges a Kézishopban. A megvásárolt jegyeket a Kézishopban tudja átvenni. Jegyeit a vásárlási visszaigazolás bemutatásával adjuk ki.

Futárszolgálat:

A csomag kézbesítése munkanapokon 8 és 17 óra között várható. A csomag kiküldése előtt sms-ben értesítést kap a regisztráció során megadott telefonszámra, mely magában foglalja a csomagjának a számát és egy linket ahol ellenőrizni tudja annak státuszát. A futár, ha kérdése merül fel, felhívja Önt a kézbesítés napján a kora reggeli órákban, ezért kérjük rendelése során mindenképpen adjon meg olyan telefonos elérhetőséget, ahol a futár el tudja Önt érni.

A GLS a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a GLS a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, a GLS egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel.

Futárszolgálat díja:

Belföldi rendelés esetén a futárszolgálat díja bruttó 2500 Ft.

Külföldi rendelés esetén a futárszolgálat díja bruttó 4500 Ft.

E-Ticket:

Egyszerűen kinyomtathatja belépőit otthon – használja a saját nyomtatóját és takarítsa meg a szállítás költségét! Az E-Ticket szolgáltatás lehetővé teszi Önnek, hogy Interneten megrendelje, kifizesse és akár azonnal ki is nyomtassa eredeti belépőjegyeit.